lördag 19 december 2009

Katrin Zytomierska: "jag kände mig som en tant"

Katrin Zytomierska har pratat ut i Aftonbladet om sin vilda ungdom. Hon säger att Kissie inte är något i jämförelse med henne. (Ändå har hon spytt galla över Kissie på sin blogg, inte för att Kissie inte förtjänar det - hemskare människa får man leta efter). Om sina tonår säger hon:
"Det var många fyllor som var nära döden-upplevelser för att man inte hade kontroll. Många gånger trodde jag verkligen att jag skulle dö."

Ja, usch. Hur många tonårstjejer är inte med om det varje helg. Måste vara oroligt att vara tonårsmamma. Jag oroar mig redan...

Själv gillar Katrin artikeln. På sin blogg skriver hon att Aftonbladet har zytomierskafeber:
"Jag gillar slutklämmen på den här intervjun. Där har ni ett citat mina vänner."

Antar att det är detta citat hon menar:
"Men det här med fettsugning ska jag inte säga så mycket om, det kan vara så att jag gör det när jag har fött."

Intervjun verkar dock vara lite gammal då Katrin säger i den att det nog är en flicka, på ultraljudet fick hon ju veta att det antagligen är en pojke.

På bloggen skrev även Katrin idag angående ett samtal med sin kompis (lille)bror:
"Han snackade brudar och skumpa och party och jag kände mig som en tant men han ska nog få se Filip. En vacker dag kommer jag att stå där på soffkanten och porra mig till hits och dricka skumpa ur flaskan och vråla "Filiiiiiiip! Wuuuuuu!" och så kommer Filip att skåla med sitt champagneglas och då kommer jag att svara "Juhuuuuuuu! Nu kööööööör vi!" Sen kommer jag att kasta med håret ett par gånger.

Så kommer det att bli. En dag
."

Har det inte redan varit så Katrin?

/The Bride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar