lördag 19 december 2009

Anna Ankas nästa TV projekt: letar efter en ny assistent

Oj, nu är det mycket Anna Anka i nyheterna igen. Anna Anka berättade för Rix FM, mellan alla försök till att skapa headlines, igår även att det skulle komma ett till nytt program med henne. I det programmet ska hon leta efter en ny assistent. Deltagarna är redan utvalda och Anna själv har inte haft några åsikter om vilka typer av personer som ska vara med. Jag antar att TV3 har valt karraktärer som kan locka tittare. Anna sa också att en manlig assistent oftast är bättre.

I amerikanska medier står det inte mycket om Anna. Hon är Sveriges lilla kändis. Däremot hittade jag detta inlägg på Fabulous3.tv fashion TV:
"Anna Anka said in a statement that she thinks that Victoria Beckham is a bitch. It was when she saw Victoria Beckham screaming at a sales person in a store when her credit card did not work. I think she want to be Victoria Beckham. She looks good. Well if designer Victoria Beckham is a bitch then what is Anna Anka? Married to singer Paul Anka. Hmm we will let this be unsaid. Right?"

Trots skilsmässan och eventuell rädsla för att konkurreras ut av Suzanne Saperstein så håller Anna Anka huvudet högt och säger till Expressen:
"Ingen knäcker Anna Anka. Det ska du veta, jag är stark. Jag har inte mått bättre. Jag är på toppenhumör."

Se best of Anna Anka här:



/The Bride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar