torsdag 23 september 2010

Demi lägger upp foto på sig och Ashton för att motverka otrohets rykten

I amerikansk som i svensk press skrivs det att Ashton Kutcher har varit otrogen mot Demi Moore. Beviset är några sms som han skickat till en 21 årig tjej. Sms:en består av "kärleksfulla utspel" (ja, jag är ironisk) som bland annat:
"Jag umgås med min dotter."
"Lycka till i kväll."
"Jag kan faktiskt inte prata mer."
"För tillfället tror jag inte att jag bör prata med någon annan tjej än min fru."
Jämför dessa med Tiger Woods sms till sina älskarinnor :)

Jag säger inte att jag inte tror att Ashton har varit otrogen, eller att jag tror att han har varit det. Men de så kallade "bevisen" känns väldigt tveksamma.

Demi och Ashton håller dock god min och i går la Demi upp denna bild på sin twitter med texten "Just hanging in my trailer in between shots on "The Reasonable Bunch" with hubby!":

Just hanging in my trailer in between shots on "The Reas... on Twitpic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar