fredag 4 december 2009

Kändisnytt: Bilder från premiären av Nine. Megan Fox tycker att Simon Cowell är het m.m.

Lite ndisnytt:

Penelope Cruz var på premiären av filmen "Nine" i London igår. I filmen så har Penelope ett sexigt dansnummer och angående förberedelserna för det säger hon:
"Musikalnumret var tvunget att vara sexigt. Och att tänka på Rosa Pantern fick mig att komma i stämning...När jag klättrade på repen mot taket, allt jag kunde tänka på var Rosa Pantern."
Jag har själv träffat Penelope i verkligheten och hon är verkligen liten, precis som hennes dåvarande kille som också var med, Tom Cruise. Två smala, korta, vackra personer var/är de. Jag hörde härliga Jeanette Predin, på Rix Fm:s backstage blogg, berätta på radion igår att hon träffat Shakira och Jeanette sa att kändisarna alltid är "mindre" än man tror, det stämmer kanske.
Bild - underbart vacker klänning.
Bild.

Kate Hudson hade också en helt sjukt snygg klänning.
Bild

På premiären var även Nicole Kidman.
Bild - kyligt?.
Bild - Nicole tillsammans med Rob Marshall, Penelope Cruz och Kate Hudson
Bild - Kate Hudson, Penelope Cruz, Judi Dench, Daniel Day-Lewis och Nicole Kidman.



Heidi Klum spelade igår in en reklamfilm för det tyska hårbolaget Drei Wetter Taft.
Bild

Megan Fox gillar Simon Cowell och säger att hon tycker att "Simon är het". "Det är hela den där elaka, mäktiga, Brittisk kille grejen."
Bild - Megan - jag älskar hennes stil
Bild 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar