fredag 4 december 2009

Kändisnytt: Tiger och Rachel påstås ha tagit droger innan sex, Paris Hilton som tomtemor.

För att väga upp lite i Tiger och Idol-hysterin, så kommer här lite annat kändisskvaller.

Paris Hilton är tomtemor när hon visar upp sin nya parfym. Paris har enligt Celebrity Gossip sagt att hennes största förebild är hennes mamma:
"Detta året, min inspiration har varit min mamma. Jag tycker att hon är en sådan fantastisk kvinna. Hon har varit med min pappa sen hon var 15 och hon är en sådan stark kvinna och har lärt mig så mycket; jag ser verkligen upp till henne. Hon är alltid där för mig, jag älskar henne, hon är en av mina bästa vänner."
Bild
Bild 2
Bild 3

Idag var flera av stora kvinnliga hollywoodkvinnor på (det långa härliga namnet) Reporter’s Annual Women in Entertainment Breakfast. Här är lite bilder:
Bild - Eva Longoria
Bild - Halle Berry
Bild - Hilary Swank
Bild - de tre tillsammans

Rihanna är ute på promotion turné. Här är några bilder från igår:
Bild
Bild 2
Bild 3

Jennifer Aniston var med Courtney Cox på promotion av Jennifers yoga fitness DVD.
Bild - Jennifer

Lite Tigers i alla fall. Tigers älskarinna Rachel Uchitel ska enligt en vän till henne ha berättat att hon och Tiger tog droger innan de hade sex:
"You know you have crazier sex on Ambien - you get into that Ambien haze. We have crazy Ambien sex."
Bild - eländig Rachel

/The Bride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar