lördag 12 december 2009

Allt jag kunde tänka var: Gå ner och sätt dig!

Grattis Erik, kul att du vann! Men vad sjutton gjorde din flickvän på scenen? Detta var ditt ögonblick inte hennes. Det förstörde hela segerlåten och jag vred mig i soffan för jag skämdes i hennes ställe. Hade jag varit hon hade jag satt mig med en gång. Aldrig i livet hade jag stått där och försökt suga åt mig av uppmärksamhet. Ett desperat försök i att visa "han är min!" var allt det kändes som.

Nej, spola tillbaka, låt Erik sjunga i fred och sätt dig i publiken och njut. Ni har tid att pussas sen. Eller, var det kanske det ni var oroliga för...?

/The Bride






2 kommentarer:

  1. Förstår inte varför folk störde sig på att hon stod på scenen med honom. Har inte hört någon gnälla på att hans pappa var uppe på scenen. Whats the big deal?

    SvaraRadera
  2. Jag håller med att det var fullständigt smaklöst av tjejen att stanna så länge på scenen. Vad egoistiskt. Onaturlig avslutning av det hela, synd.
    Maya

    SvaraRadera