måndag 14 december 2009

Carolina Gynning: "Jag vill inte bli spritsvullen och förlora fler hjärnceller"

Carolina Gynning har skrivit på sin blogg att hon tycker att de gick alldeles för hårt åt mot henne i Parlamentet. Särskilt pekar hon ut Johan Rheborg som ett "jävla asshole". Sedan skriver hon på bloggen att de tydligen hade klippt bort allt elakt som han hade sagt.

Carolina Gynning satsar också på ett "nyttigare" liv nu och skriver:

"Nu ligger Mattias på soffan och är bakis som fan, det är inte jag. Så jag tycker att han är tråkig… Vad är det med vissa killar som måste supa sig dyngraka både fredag och lördag och ofta ibland torsdag.

Jag är så trött på det livet, jag tycker att det känns omodernt och stinker. ÄR JAG TRÅKIG?????. Mattias tycker att jag är tråkig som faaaaaan och tycker att jag borde festa lite mer..."


Hon fortsätter längre ner:
"Men jag vill bara ta vara på mitt liv och på mig själv!Jag vill inte bli spritsvullen och förlora fler hjärnceller, än vad jag redan har gjort (på Ibiza, ha,ha,ha)."

I går morse skrev hon även:

"Min lilla kille är ute och patajar med sina killkompisar och jag gick hem vid 01.00 för att jag var trött och inte vill supa! Nu när jag vill komma i toppform måste jag vara fresh i skallen,Nu har jag städat hela lägenheten och diskat. jag måste vara världens bästa flickvän!"

Låter bra Carolina!! Festa ibland, var fresh i skallen mest.

/The Bride

2 kommentarer:

  1. Oj, vad patetisk du är!
    Kanske det vore på tiden att du börjar tänka på personlig integritet och inte framställer din kille som en veckoslutsalkolist.

    Patetiskt eller inte, men det är intressant att det trots allt fortfarande finns utrymme i media för megakändisar som Carolina Gynning, Paolo Roberto, Farmen Nisse, Robinson Bosse, Big Brother Börje eller andra med liknande gedigna TV personligheter, ha.

    SvaraRadera
  2. Nä, det är väl bäst att hon är rädd om de få grå hon faktiskt har...

    SvaraRadera