fredag 18 december 2009

Anna Anka till RixFM: "Hon ser ut som en gammal hagga." och "Paul blev förbannad när jag låg i sängen med Ulf Elfing."

Anna Anka verkar lite smått desperat. Skrämmer det henne att det kommer nya hollywoodfruar i programmet? Antagligen. Troligt.

"Jag blev känd över en natt. Jag är ju speciell. Ingen kan kopiera mig." säger hon till Aftonbladet.

Samtidigt pratar hon med Rix FM i morse och försöker förtvivlat nämna "avsugning" så många gånger som möjligt. Men det funkar inte längre Anka.

Angående den nya Hollywoodfrun Suzanne Saperstein säger Anna:
"Hon ser ut som en gammal hagga."

Angående sitt julprogram och Robert Aschberg så säger hon att de inte har en fling, som det tydligen har ryktats om, utan bara är goda vänner:
"Jag älskar Robban över allt annat." säger hon och fortsätter senare: "I'm not a 'homewreck'. Jag skulle aldrig gå mellan två partner som har någonting."

Hon berättar också att Paul blev sur när hon låg i sängen med Ulf Elfing vid en inspelning:
"Vi hade det jättemysigt i sängen han och jag."

Ni kan höra hela intervjun här.

/The Bride

1 kommentar: