fredag 28 augusti 2009

Mischa Barton: "Hade det hänt i New York hade ingen brytt sig."

Mischa Barton talar nu ut om sitt missbruk. Enligt henne berodde hennes påstådda "sammanbrott" på att hon behövde dra ut en visdomstand vilket blev väldigt jobbigt.
"Jag var tvungen att ta mig igenom det utan riktiga smärtstillande medel eftersom jag inte kunde ta dem när jag jobbade. Så det har varit en mardröm. Jag gick igenom en svår period då allting samlades på mig, och det var som en perfekt storm, precis som om allting hände mig på en gång. Det lustiga är, att om allt det här hade hänt i New York så hade ingen brytt sig. New York låter dig vara den du är, och människorna är inte så dömande. Jag är så glad över att vara tillbaka här."

Här är Mischa Barton på inspelningen av "The Beautiful life".
Bild 1 från igår.
Bild 2.
Bild 3.

/The Bride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar