lördag 22 augusti 2009

Hanna Graaf: "Känner mig arg och ledsen."

I onsdags var Magdalena Graaf med på "Blåsningen". Hennes syster Hanna var med på det hela och enligt produktionen "djupt involverad i blåsningen". Blåsningen gick ut på att Hanna försvann bort i en luftballong och Magdalena blev kvar på marken och kunde inget göra.
I onsdags innan hon ska åka iväg skriver Magdalena förväntansfullt på sin blogg:
"Vart jag ska” det har jag inte den blekaste om. Hannah har arrangerat en hemlig eftermiddag/kväll för oss båda.Hon vägrar säga vad det är vi ska göra och jag håller på att dö av nyfikenhet! Det kommer bli SÅ trevligt att få göra något speciellt med bara henne…"

Men så trevligt blev det inte. Eftersom Magdalena nyligen varit med om en hjärnblödning uppskattades inte skämtet alls av henne. Enligt Aftonbladet så kände hon "äckel och avsmak" för det hon utsatts för.

Även Hanna är besviken och skriver på sin blogg:
"En dag som skulle vara rolig och full av skratt, slutade i tårar för oss alla. Det gick överstyr och sköttes inte på ett utlovat sätt. Vi skulle göra något som skulle gå i skrattets tecken, men slutade i gråtets. Känner mig arg och ledsen."

/The Bride

3 kommentarer:

  1. Hannah är så otroligt dum och blåst, totalt IQ befriad. Dom är riktiga idioter som trodde att detta skulle bli kul. Givetvis vill hon nu skylla ifrån sig.

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen aning om hur Hanna är som person men jag tycker hon verkar väldigt sympatisk och snäll faktiskt.

    SvaraRadera
  3. Maria - du verkar känna Hanna väl eller??? är det kanske du som är så "totalt dum, blåst och IQ-befriad" att du dömer en människa du aldrig träffat. Skämmes! Läs hennes blogg så möts du av en människa som verkar väldigt varm och fin.

    SvaraRadera