onsdag 6 januari 2010

Tack alla läsare, ni blir bara fler och fler!

Gott nytt år kära läsare!

Ni bler fler och fler och det gör mig så glad. Inom en snar framtid (hoppas jag)kommer Tjitt-tjatts nya hemsida att lanseras. Jag hoppas att det ska bli bra. Jag hinner tyvärr bara en åttondel av allt jag vill hinna just nu så därför blir inläggen ibland lite mer sporadiskt än tänkt.

Ni får gärna höra av er till mig, lämna kommentarer och skriva om vad och vem ni vill läsa mer om. Det kryllar av kändisar där ute! ;)

Mitt 2010 har jag i alla fall tänkt ska se ut lite mer så här:

1) Jag ska äta lite mer sådant här.
2) Jag ska ge och förhoppningsvis få mängder av detta.
3) Jag är duktig på detta och ska fortsätta så.
4) Jag ska unna mig detta.

Hoppas ni får ett helt underbart år!!

/The Bride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar