måndag 11 januari 2010

Nya kändisbilder: Elin Nordegren, Mark Wahlberg, Golden globe mingel m.m

Lite nya kändisbilder:

Elin Nordegren var som vanligt och lämnade dottern på dagis i dag. Med grå uggs, vit väst och svarta solglasögon och utan sin vigselring var hon supersöt.
Bild 1.
Bild 2.

Våran andra svenska over there visar gärna upp sin snygga kropp för fotograferna.
Bild 1.
Bild 2.

Mark Wahlberg var ute och åt middag med sin höggravida fru Rhea Durham i går. Mark har berättat att han hade svårt att släppa känslorna när han kom hem från inspelningarna av sin kommande film "The Lovely Bones".
"Jag gick hem och tog tag i min dotter och höll om henne och jag började gråta. Och hon sa bara "Pappa vad är det som är fel?" eftersom hon ville ju bara leka. Jag försökte prata med henne om att ta hand om sig själv och inte prata med främlingar. Som tur är hade jag en annan film att börja med som var helt annorlunda, så jag lyckades skaka av mig det efter ett tag."
Bild.

Här är lite bilder från Golden Globe:
Bild - Dita von Teese
Bild - Dianna Agron
Bild - Kristen Ritter
Bild - Lisa Rinna

/The Bride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar