lördag 16 januari 2010

Katrin Zytomierska: "Stefan Sauk har tappat förstådet"

Jag såg på Let's dance i går. Som vanligt. Var så dumt att Victoria åkte ut. Rabih borde ha åkt. Förstår mig inte på honom och han dansade inte särskilt bra. Det gjorde inte Markus Birro heller men han hade i alla fall en väldigt bra orsak. Sen är han rolig också och det är inte Rabih. Han tror att det räcker med att han ler sitt inövade leende. Får mig att få gåshud, och inte på ett positivt sätt.

Jag tycker verkligen om Agneta Sjödin och det är väldigt lustigt att Tobbe blir så otroligt förtjust i sin danspartner varenda år!


Katrin Zytomierska var i publiken i går som ni som såg programmet kanske la märke till. Att hon spyr galla över Birro är ju inget nytt och lite fantasilöst men hon gav sig även på Stefan Sauk i sin blogg:

"Men vissa iaktagelser ska jag berätta för er om. Eftersom jag satt på första raden såg jag allt!

Som till exempel att Stefan Sauk har tappat förstådet. Han skrider omkring med sin partner som om han ägde hela världen. Jag tyckte att han var en ganska cool snubbe innan den här kvällen, men nu vet jag inte vad jag ska säga. Innan sändningen började så gick han några ärevarv för att visa upp sig. Han marcherade med utsträckt arm och släppte inte taget om sin partner en sekund. Dessutom dansade han sin dans för publiken innan programmet började. Folk undrade vad de pysslade med och många vred sig i sina stolar och såg åt annat håll. Det var som om han trodde att han skulle visa upp sig för oss innan så att vi skulle veta att han var bra idag. Jättekonstigt var det och hans minspel var helt sjukt. Det känns som om han ser ner på alla. En riktig elitist. Ocharmigt faktiskt."


/The Bride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar