tisdag 1 september 2009

Kändisbilder och skvaller: Halle Berry (gravid?), Sarah Jessica (på SATC2), Megan Fox (har hon diarré?), Mischa Barton mfl.

Nya kändisbilder och lite skvaller:

Shania Twain fick för några månader sedan reda på att hennes man Robert Lange var otrogen. Angående det skriver Shania på sin webbsida:
"Att resa har hjälpt en hel del. Jag ser det som att jag är på en resa mot nya upptäckter och mot återhämtning. Jag tillåter mig inte att bli tillbakahållen av det förflutna, inte heller förväntar jag mig för mycket av framtiden. Detta tillåter mig att drömma fritt utan att vara bunden till något."
Bild 1 - Snygg Shania
Bild 2 - puss puss

Det ryktas att Halle Berry är gravid med sitt andra barn.
Bild - Halle

"Sex and the city 2" håller nu på att spelas in. Tjoho!!
Bild - Sarah Jessica på jobbet.

Rumer Willis var förbi David Letterman igår.
Bild - black and white

Lily Allen som är tillsammans med Sam Cooper sa nyligen att hennes sexliv är det som gör att hon slipper gå till gymmet.
Bild - What??!!

Mischa Barton var ute i New York igår.
Bild

Megan Fox pratade nyligen ut om sin självkänsla:
"Jag är väldigt självsäker när det gäller hur jag framhäver min personlighet. Men när det gäller hur jag ser ut så är jag fullständigt, hysteriskt osäker. Jag avskyr mig själv, är introvert och neurotisk."
Hon berättade också att hon blir väldigt nervös och får diarré när hon ska gå upp på en scen.
Bild - inte sååå avskyvärd ;)


/The Bride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar