fredag 25 september 2009

Kändisbilder: Beyonce Knowles, Gisele Bundchen och Bruce Willies med frun m.fl.

Lite fler kändisbilder:

Beyonce Knowles är i mitt favvoland Australien och poppade loss igår.
Bild 1 - som en gudinna!
Bild 2 - Ops silikon-BH:n (nej, jag får inte betalt för den länken men BH:n är grym!) sticker fram

Gravida Gisele Bundchen vet inte om det är en pojke eller flicka som är i magen har hon sagt till pressen. Men tjejbarnskor, Brazilianska sandaler, har hon så att det räcker ifall det nu skulle bli en flicka.
"Jag sparade några småstorlekar från kollektionen för jag tänkte, ifall jag någon dag får en flicka, skulle hon älska att använda dem."
Bild 1
Bild 2

Bruce Willies var med frugan på premiären för "Surragetes" igår.
Bild - Bruce och Demi, nej Emma menar jag

Förlovade Anna Kournikova och Enrique Iglesias hade en romantisk middag i Paris igår.
Bild

Marilyn Manson med nät runt ansikte.
Bild - Bekvämt och snyggt!

Marilyns exfrun Dita von Teese var också ute igår.
Bild

Aubrey O’Day håller på med sitt Peepshow gig på Planet Hollywood och hade med sig kompisen Holly Madinson.
Bild


/The Bride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar