onsdag 9 september 2009

Gynning: "Jag är en dålig förebild som inte säger att jag -ÄR NÖJD MED MIN KURVIGA KROPP, dvs mitt feta arsle."

Tidningarna har återigen dragit igång smaldebatten. Denna gång med hjälp av Carolina Gynning. Diskussionerna är som vanligt: "vill alla vara smala?" "får man säga att man vill vara smal?"
Carolina Gynning har tydligen skrivit något i sin nya bok "Ego women" om att hon vill vara smal och att bantningspillret Reductil vore lättare att få utskrivet. Detta har nu tidningarna snappat upp och diskussionerna är i full gång.

Så här skriver nu Gynning på sin blogg:
"Det är så vansinnigt intressant vad det är känsligt att säga att man vill vara smal i Sverige! I alla andra länder är det helt normalt att tänka lite på vad man stoppar i sig. ALLA tidningar säljer sig på Bantningstips, MEN när jag säger att jag vill vara smal så är jag sjuk i huvudet! Jag är en dålig förebild som inte säger att jag -ÄR NÖJD MED MIN KURVIGA KROPP, dvs mitt feta arsle.
Alla får se ut hur de vill MEN jag får tydligen inte ha mina uppfattningar om kroppen. Jag borde vara tyst och och bara hålla med allt hyckleri som finns i samhället!"



/The Bride



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar