tisdag 8 september 2009

Aniston pratar kärlek: "Jag tror att det är viktigt att ha ett avslut i alla förhållanden som tar slut"

Jennifer Aniston pratar förhållanden i oktobers upplaga av den Australiska tidningen "Harper's Bazaar". Angående varför förhållanden inte fungerar säger hon:
"Jag tror att det är lathet. Det gör jag verkligen. Jag tror att ett bra förhållande är ett samarbete."

Hon fortsätter:
"Jag tror att man bara behöver prata med varandra. Säga vad man behöver. Säga vad man vill ha. På så sätt blir det inte hotande."
När hon får frågan om hur hon gör för att gå vidare efter ett förhållande säger hon:
"Jag tror att det är viktigt att ha ett avslut i alla förhållanden som tar slut - allt ifrån ett romantiskt förhållande till en vänskap. Du ska alltid ha någon form av klarhet i slutet och veta varför det började och varför det slutade. Du behöver det i livet för att fritt kunna gå vidare in i nästa fas."

Bild Jennifer - kan inte bestämma mig vad jag tycker om klänningen...
Bild 2 - men tror inte att jag gillar den...


/The Bride
Källa: Celebrity Gossip



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar