fredag 27 november 2009

"Tiger Woods otrogen? Ehh... Ja, det stämmer" skriver Katrin

National Enquire skrev för några dagar sedan att Tiger Woods är otrogen mot Elin med vimmeltjejen Rachel Uchitel.


Bild: National Enquire

Det var när Uchitel checkade in på samma hotell som Tiger i Melbourne som Enquire konfronterade henne. Uchitel hävdade först att hon var där med sin pojkvän, vilket hon sedan erkände inte var sant. Men hon menade att hon endast var där för jobb och att hon bara träffat Tiger ett par gånger.

Katrin Zytomierska skriver på sin blogg:
"När jag kommer tillbaka FRÅN radion ser jag löpet som pryder ICA:s vägg. "Tiger Woods otrogen mot Elin", står det över hela arket. Ehh... Ja, det stämmer. Jag har ju festat med den här tjejen i USA i somras. Jag hade ju kunnat berätta smaskens superhot gossip om den här otrohetsskandalen för ett halvår sen. _____________ I alla fall. Den här tjejen (som jag inte kommer nämna vid namn för jag är gravid och orkar inte med det) berättade glatt för oss att hon hade ett så kallat kk-förhållande med tigern. Hon visade upp sms från honom och berättade hur han var i sängen. Gud så smaskigt. Jag blir generad av bara tanken.

Jävla tiger. Stackars lilla Elin."

För en gångs skull håller jag med Katrin. Jävla Tiger.

Oj, precis innan jag skulle publicera såg jag att Tiger råkat ut för bilolycka. Det önskar jag förstås ingen. Hoppas han är okej, jävlig eller ej.

/The Bride



Gif banner Kinesen 234x60


1 kommentar:

  1. Tiger Woods är antagligen den mest kände idrottsmannen i världen och som alla vet (i alla fall alla killar vet) är det inget som tänder kvinnor som makt, pengar och berömmelse. Så Tiger får troligtvis tusentals snuskiga förslag från otroligt vackra kvinnor. Svårt för en man att stå emot? Ja, verkligen!

    SvaraRadera