onsdag 3 februari 2010

Victoria Beckham: "Jag klandrar inte folk för att de tycker att David är attraktiv. Det gör ju jag med."

Victoria Beckham går runt med en sne stortå. Se bild från Aftonbladet här.

Inte så konstigt att hennes tår blir lite arga när de får trippa runt i sådana högklackade skor varenda dag.

I går hade dock Victoria låtit fötterna vila och klätt sig för en bekväm flytur när hon kom till LA:s flygplats för en liten tur. (Not!)

Bild.

Att Victorias man David är så populär bland tjejerna är inget Victoria har problem med. Nyligen sa hon:
"Jag tittar på David och tänker 'Han är så stilig och jag är så lyckig som har honom som min man' . Och han är en fantastisk pappa. Jag klandrar inte folk från att titta på honom och tycka att han är attraktiv. Jag menar, det gör ju jag."

/The Bride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar